برندهای چینی بسیاری در بازار ایران وجود دارند و بیسوس یکی از باکیفیت‌های حوزه لوازم جانبی دیجیتال است. بیسوس برندی نوپا ولی موفق است که کار خود را از سال 2010 آغاز کرده و در حوزه لوازم جانبی موبایل، وسایل هوشمند و اخیراً تجهیزات جانبی خودرو فعالیت می‌کند.

پیشرفت تکنولوژی زندگی را برای انسان آسان‌تر کرده و در عصر ارتباطات امروز، این موقعیت جذاب جهت انجام تمام امور روزمره به راحت‌ترین شکل ممکن برای انسان‌ها فراهم شده است. این شرایط باعث شده که افراد وابستگی زیادی به لوازم الکترونیکی پیدا کنند. برای مثال گوشی موبایل و سایر ملزوماتش از آن دسته کالاهایی هستند که افراد به‌سختی می‌توانند چند ساعت در طول روز را بدون آن سپری کنند. به همین ترتیب برندهای معتبر دنیا باتوجه‌به نیاز مردم رفته‌رفته با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های مختلف محصولات جدید و متنوعی را طراحی، تولید و در نهایت وارد بازار کردند. در این میان کمپانی بیسوس هم دست‌به‌کار شد و به کمک تیم متخصص و جوانش توانست برند خود را به‌عنوان یکی از برندهای معتبر تولید و پخش لوازم جانبی در دنیا ثبت و معرفی کند.

درباره برند بیسوس
فعالیت بیسوس از سال 2010 میلادی در شهر شنزن چین آغاز شد. از آن زمان تاکنون شرکت بیسوس فروشگاه‌های زیادی در سراسر چین نظیر شهرهای پکن و گوانگ‌ژو تأسیس کرد و حیطه فعالیت خود را گسترش داده است. این کمپانی محصولات خود را در بیش از 180 کشور دنیا عرضه کرده می‌کند. این برند در واقع فعالیت خود را در حوزه تکنولوژی در بخش‌های تحقیق، توسعه، طراحی و فروش آغاز کرد. بیسوس در سال 2019 با توسعه فعالیت، علاوه بر تولید لوازم جانبی موبایل برای انواع گوشی‌های شیائومی، هوآوی، اپل و سامسونگ به‌تازگی وارد عرصه تولید لوازم جانبی خودرو شده است. برند بیسوس (Baseus) برگرفته از عبارت (Base on User) است که به معنی طراحی محصولات باتوجه‌به نیاز کاربر است.

این کمپانی حتی در بازار اروپا و آمریکا نیز محصولاتی رقابتی عرضه می‌کند. یکی از شعارهای کمپانی بیسوس این است: «به‌راحتی بر مشکلات بیشتری غلبه کنید» که روی محصولات سرسخت و باکیفیت این برند تاکید دارد. کمپانی بیسوس معتقد است که در کنار ظاهر زیبا باید محصولی کاربردی تولید کند. در همین راستا از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا برای ساخت محصولات خود استفاده می‌کند. پیشرفت چشمگیر این شرکت را به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو و نوین چینی بشناسیم؛ همچنین این کمپانی با ادغام عناصر مد در محصول، به فلسفه طراحی و نوآوری در طراحی و زیبایی‌شناسی عملی پایبند است.

کیفیت همراه با نوآوری
نوآوری و کیفیت هر دو از ویژگی‌هایی هستند که در تولید محصولات برند بیسوس موردتوجه قرار گرفته است. برند بیسوس باتکیه‌بر نوآوری و کیفیت توانسته محصولات رقابتی را وارد بازار جهانی کند. کمپانی بیسوس در حال حاضر دارای 11 خط تولید است که هر یک از این خط تولیدها محصولات مختلفی نظیر کابل، کاور، شارژر، هدفون، اسپیکر و … را با ایده‌ای جدید تولید و وارد بازار می‌کند تا به طور مداوم بتواند تقاضای مشتری را برآورده کند. در این میان محصولات پرطرف‌دار و پرفروش این برند چینی کابل شارژ بیسوس، ایرپاد و هندزفری بیسوس است.

نکته قابل‌ذکر این است که تعدادی از محصولات بیسوس دارای تأییدیه Apple MFi هستند. داشتن تأییدیه Apple MFi به این معنا است که با استانداردهای اپل منطبق بوده و در واقع کیفیتی همچون لوازم جانبی تولید شده توسط این کمپانی را دارد.

قیمت یا کیفیت؟
بیسوس (Baseus) جز برندهای با قیمت متوسط روبه‌بالا است. از این‌رو خرید محصولات این برند باتوجه‌به کیفیتی که دارد نسبت به سایر برندهای ارزان‌قیمت‌تر، منطقی‌تر است. این برند لوازم جانبی برای انواع گوشی‌های شیائومی، اپل، سامسونگ و هوآوی باتوجه‌به تقاضای مشتریان را عرضه می‌کند. محصولات این برند در کنار کیفیت خوبی که دارند، بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند. در واقع با خرید هر یک از محصولات این برند، شما یک محصول باکیفیت و قیمتی مناسب خواهید داشت. بسیاری از کاربران در سایت‌های داخلی و خارجی نظیر (آمازون) نظرات مثبت خود را دررابطه‌با کیفیت و قیمت، بعد از استفاده از این محصولات ثبت کرده‌اند. لازم به ذکر است که کابل‌های ارزان‌تر، سرعت شارژ و انتقال داده پایین و طول عمر کوتاهی دارند و از همه مهم‌تر اینکه به گوشی شما و باتری آن آسیب می‌رسانند؛ اما کابل‌های بیسوس در مجموع دارای کیفیت بالا، بدنه مقاوم، سرعت انتقال اطلاعات و شارژ بسیار بالایی هستند و همچنین بعضی از این محصولات دارای چندین پورت مختلف هستند که به طور هم‌زمان می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

گارانتی و خدمات پس از فروش بیسوس
متأسفانه بیسوس دفتر خدمات پس از فروش و گارانتی رسمی در ایران ندارد، اما این کمپانی برای اطمینان از فروش محصولات خود با صدور گواهینامه در کشورهای مختلف، خصوصاً ایران، این اطمینان را حاصل کرد که تست کیفیت محصولات را می‌تواند در همه کشورها انجام دهد.

معرفی محصولات پرفروش کمپانی بیسوس

پاوربانک‌های بیسوس
پاوربانک‌های بیسوس جدید با ابعاد کوچک و وزن سبک که در کمترین زمان شارژ می‌شوند. این پاوربانک‌های امکانات مختلفی در اختیار کاربران قرار می‌دهند مانند پشتیبانی از شارژ وایرلس و شارژ سریع، وجود کابل شارژ در کنار بدنه پاوربانک، امکان اتصال پاوربانک به‌صورت مستقیم به پریز برق و وجود یک صفحه‌نمایش برای نمایش میزان شارژ پاوربانک از جمله امکانات خلاقانه‌ای است که بیسوس در پاوربانک‌های خود از آن‌ها بهره برده است.

کابل و مبدل‌های بیسوس
مبدل و کابل بیسوس از جمله محصولات پرطرفدار بازار هستند. مشتریان به دنبال ارزان‌ترین کابل می‌روند نه مناسب‌ترین و به‌صرفه‌ترین کابل. این درصورتی‌که کابل‌های ارزان با برندهای متفرقه چیزی جز ضرر نیستند. کابل‌های ارزان سرعت شارژ و انتقال داده پایینی دارند، طول عمر کمی دارند و مهم‌تر از همه اینکه به گوشی شما و باتری آن آسیب وارد می‌کنند. کابل‌های بیسوس در مجموع کیفیت بالایی دارند، بدنه آن‌ها مقاوم است، سرعت انتقال اطلاعات و شارژ بسیار بالایی دارند و برخی دارای چندین پورت مختلف هستند که به طور هم‌زمان می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. بیسوس با طراحی مبدل‌های جدیدش دست کاربران را برای اتصالاتی نظیر یو‌اس‌بی، اچ‌دی‌ام‌آی و تایپ سی، باز گذاشته است. علاوه بر این انواع مبدل‌های کوچک و کاربردی بیسوس همچون مبدل‌های لایتنینگ به USB-C،USB-C به HDMI ،USB-C به VGA و USB-C به  Display port در همراه جانبی موجود است.

هدفون و هندزفری‌های بیسوس
از جمله پرطرف‌دارترین هندزفری‌های بیسوس موجود در بازار هندزفری‌های بلوتوثی کاملاً بی‌سیم و گردنی هستند. نقطه قوت هندزفری‌های بلوتوثی، ارزش بالای خرید و مقرون‌به‌صرفه بودن آن‌ها است. طراحی ارگونومیک، سبک بودن، کیفیت بالای صدا، عمر طولانی باتری و مقاومت هندزفری در برابر آب و تعریق از جمله ویژگی هندزفری‌های بیسوس است. استفاده از تکنولوژی رسانش استخوانی در برخی از هندزفری‌، از جمله جدید‌ترین و جذاب‌ترین فناوری‌های به‌کاررفته در محصولات این کمپانی است.

شارژهای بیسوس
انواع شارژرهای بی‌سیم، فندکی، دیواری و رومیزی که هرکدام و هر مدل از این شارژرها ویژگی‌های مختلفی دارند، اما در مورد ویژگی مشترک همه آن‌ها می‌توان به دارابودن تکنولوژی شارژ سریع و کیفیت بالای بدنه آنها اشاره کرد. شارژرهای بیسوس از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند.

مشاهده محصولات بیسوس